خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/30 - 11:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده مردم اراک:

آمریکا همچنان سیاست نخ نمای ترامپ را دنبال می کند

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر دفاع جدید آمریکا سیاست نخ نمای ترامپ را در مورد ایران دنبال می کند اما این سیاست بعد از 40سال دیگر هیچ اثری بر اراده ملت ایران ندارد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ادعا های وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد:آمریکایی ها فکر می کنند با اینگونه رفتار ها باعث می شوند ما از حقوق خود در برجام دست برداریم و از بیم تهدیدات آمریکا انتظارات حق خود را فراموش کنیم اما اگر قرار بود این سیاست های نخ نما نتیجه دهد در 40 سال گذشته کارایی خود را نشان می داد.



وی افزود:آمریکایی ها هر گزینه ای در سالهای پس از انقلاب داشتند به کارگرفتند و دیدند که به جایی نخواهند رسید و تنها راه تفاهم با ایران احترام و رسمیت شناختن حقوق ملت ایران است و اگر فکر کند با فشار و تهاجم به نتیجه ای خواهد رسید سخت در اشتباه است همانطور که ترامپ نیز در کاخ سفید با شکست مواجه شد.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد:دولت های  آمریکا باید از رفتار گذشتگان خود درس بگیرند و برنامه خود را برای برداشتن تحریم ها و بازگشت به برجام اعلام کند و به التهاب و نا آرامی دامن نزند.



وی تصریح کرد:امنیت جمهوری اسلامی قابل مذاکره نیست و متعلق به همه منطقه و خلیج فارس است و کشوری که نا امنی را به منطقه آورده آمریکا است نه جمهوری اسلامی و اگر هر اتفاقی در خاورمیانه رخ دهد و گزینه ای علیه ایران به کار گرفته شود تصمیم در مورد پایان آن با کشور آغاز کننده نخواهد بود.



به گزارش خانه ملت،در حالی که مقامات کشورمان همواره تاکید داشته و دارند که قصد دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارند، وزیر جنگ آمریکا با تکرار ادعاهای نخ نما و واهی مقامات واشنگتن علیه کشورمان گفت که آمریکا متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است و تمام گزینه‌های لازم را برای حفظ امنیت ایالات متحده در نظر خواهیم گرفت./



پایان پیام.

  • کد خبر : 331770
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار